X
تبليغات

تصویر ثابت

چه ویژگی هایی را می توان برای صفحه فرود به کار برد؟
loading...
YourAds Here YourAds Here

آموزش خصوصی سئو

بازدید : 21
پنجشنبه 18 آذر 1400 زمان : 11:19

فرصتی برای برندهایی وجود داراست که مایل به کارایی آموزش خصوصی سئو برای صفحه ها شهر میباشند
Google به وب سایت‌هایی که محتوای محلی بهتر ارائه میدهند و برای خواننده‌گان موثر میباشد جایزه میدهد، بدین ترتیب تعداد متعددی مجال برای سکو به چنگ آوردن شما در قبال رقبایی که صفحه های فرود قادر ندارند وجود دارااست. در شرایطی که آن‌ها اینگونه کردند، شما هنوز هم می توانید از این زمان با ساخت صفحه ها شهری خوب از رقبا به کارگیری فرمایید.
طبق گزارش Think With Google، دست کم یک سوم مجموع جستجوهای گوشی هنگامی تو گوشی و دسکتاپ را با هم ادغام نمایید دارنده مقصود محلی می‌باشند، گزارشات سال 2012 به صورت مداوم نشانه میدهد که حداکثر نیمی از تک تک جستجوها مرتبط با شغل‌های محلی میباشد.

سود پایانی این میباشد: سوای محتوای محلی در صفحه ها خویش، مفاد بدون شوخی متعددی از سعی موتورهای کاوش، ترافیک زیاد صفحه های و تعداد متعددی تبدیل و فروش را از دست می‌دهید.
یک شیت بهتر شهری به شما میگوید که کالاها و سرویس ها شما چه‌طور نیازهای بازدیدکنندگان را برآورده می‌نماید یا این که خلل مصرف کننده را حل می‌نماید. مطمئنا این بازاریابی محتوا 101 میباشد، صراحت دارد؟ ولی صفحه های تبارک شهر بالاتر از این میباشد که با اتصال مال و محتوا به محل یا این که شهر دارای ارتباط خواهد شد.

معنا آن چه است؟ این در معنای ساخت و ساز یک برگه مخصوص میباشد که برخی یا این که کلیه موردها ذیل را اعمال می دهد:
• طرز سعی شما در شهر یا این که محله را شرح میدهد
• دربرگیرنده مقطع مجال کار شما در حیطه میباشد
• درباره‌ی معضل‌های مشترکی که عموم آن شهر یا این که ناحیه با آن روبرو می‌باشند (مرتبط با صنعت یا این که محصول ها شما) دعوا می‌نماید
• نماد می دهد که چه‌گونه کالاها یا این که سرویس ها شما این معضل‌ها را حل می‌نماید
روش جابجایی داده ها مربوطه را می‌قدرت به موادتشکیل دهنده بخش اعظمی تقسیم کرد. صفحه ها شهر، مانند دیگر محتوای آنلاین، می بایست به نصیب‌های محتوای قابل کپی با زیرنویس‌ها، جمله ها و لیست‌های بولت تقسیم خواهد شد. ویدیوها، گرافیک‌ها و بقیه رسانه‌ها را برای داشتن ورقه پویاتر اضافه نمائید و تجربه کاربری را بهبود ببخشید و با آن آمار تعامل شما مانند مجال ماندن روی برگه و نرخ برش را بهبود دهید.

برخی از عناصری که ممکن میباشد بخواهید برای صفحه ها شهر خویش در لحاظ بگیرید عبارتند از:
محتوای مکتوب که دربرگیرنده لغات کلیدی محلی، محله‌ها ، مناظر و داده ها میباشد
توضیحات متا که دربرگیرنده برخی از داده ها بالا (مشمول لغات کلیدی محلی) به ارتقا نرخ کلیک ارگانیک یاری می‌نماید
ساختار URL متناسب با تارنما شما ولی جای را نیز به وضوح معلوم می‌نماید (مثلا bestpestcontrol.com/
dallastx and bestpestcontrol.com/austintx)
ایده ها مشتریان محلی
نقل پیمان‌ها یا این که رای زنی های پرسنل
تصاویری که جای ‌ها یا این که چیزهایی را علامت میدهد که بازدیدکنندگان محلی آنان‌را تشخیص میدهند یا این که برای آن ها طنین انداز میباشد
ویدئوهایی که جای ‌ها یا این که اشیاء محلی را نشانه میدهد یا این که موادسازنده منحصر روش ارائه سرویس ها به حوزه‌ را آرم می دهد
نقشه هایی که حیطه سرویس ها را آرم می دهند
داده ها تماس محلی
در شکل وجود محتوای پویا مانند مرورها یا این که فیدهای MLS
شما مدام نمی‌توانید کلیه این موادسازنده را وارد نمایید و ممکن میباشد قطعات دیگری را که می خواهید در صفحه های خویش داشته باشید ، ولی ترکیبی تندرست که برای کسب و کار شما منطقی به حیث میرسد، سعی عالی را در شیت شهر شما ضمانت می‌نماید.

برچسب ها آموزش خصوصی سئو ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 44
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 40
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 576
  • بازدید سال : 1505
  • بازدید کلی : 6641
  • کدهای اختصاصی